Unboxing #11

by - 2/15/2016

Tento článek je přednastavený.

Ahoj,
zdravím z hor. Dnes při pondělku máme na programu unboxing. Poslední dobou mi přichází balíčky docela často, ale komu by se to nelíbilo? Doufám, že vás však nenudím.
Pojďme se podívat, co jsem rozbalila tentokrát.

Stejně jako poslední unboxing, i tento je dvojnásobný. První balíček obsahoval recenzní výtisk od Mega knih.

Moc se mi líbí jejich zelená samolepka s pandou. Člověk hned pozná, kdo je odesilatelem.


Na bublinkové fólii jsem snad závislá. Když ji v balíku najdu, hned mi tento objev zlepší den.


Tadá! Z fólie na mě vykoukla Cress, třetí pokračování úžasných Měsíčních kronik.


Mega knihy mají zásilky opravdu promakané, neopomněli přidat svoji typickou pandí záložku a samolepku. A vedle vidíte, že Cress si pohotově našla místečko mezi svými knižními družkami a druhy.

Další, v pořadí druhý balíček, který jsem si vyzvedla jen o den později, je z Knižního klubu.


Možná na fotce rozeznáváte nápis Zásilkovna.cz. Je to fakt super služba, ale najít místo, kde její pobočka sídlí, je značně komlikovaná záležitost. Tato konkrétní se nacházela v obchodu s elektrem. Bez jakékoliv upozorňující cedule a já se po ní pídíla snad půl hodiny.


Bublinková fólie - bohužel ne...


Plamen je závěrečný díl Vesmírné pouti. Uznejte, že má perfektní obálku.


Nyní mám konečně celou sérii kompletní (ne že bych se k ní zatím dostala...). Poslední díl mi totiž chyběl, ale pak se nějakým zázrakem objevil v buxu ve výprodeji za pouhých 9 Kč. Lepší zprávu jsem dlouho nezaregistrovala!

A co vy? Četli jste Měsíční kroniky nebo Vesmírnou pouť? Co na ně říkáte?

You May Also Like

12 komentářů

  1. Ani o jedné knížce jsem zatím neslyšela, ale ta první vypadá vážně docela slibně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Z Měsíčních kronik mám doma Cinder a moc se na ni těším :) Vesmírnou pouť mám doma kompletní a do prvního dílu se chci a musím už konečně pustit.Asi si ho naplánuji na březen :)
    Přeji příjemní čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Věřím, že se ti bude líbit. Málokdo je z ní zklamaný :)
      Taky bych se do této série ráda pustila co nejdřív :)

      Vymazat
  3. Skvělé knihy :). Plamen jsem si taky pořídila a na Cress se chystám :). Ještě ale musím přečíst Scarlet :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scarlet se mi líbila ještě víc než Cinder. A doufám, že Cress ji ještě o kus překoná :)

      Vymazat
  4. Jééé Cress, tú si chcem už dlho prečítať! :D Krásne prírastky do knižnice :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné přírůstky, Cress je naprosto úžasná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si pořídila Plamen, ať mám sérii kompletní. A Měsíční kroniky ti strašně závidím...

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)