Goodbye 2015 | Knižní shrnutí

by - 12/31/2015


Představte si rok jako knihu. Knihu, která má přesně 365 stran a my jsme nyní na jejím úplném konci. Jak už to u většiny literárních děl bývá, občas se nám neskutečně líbí, stránky se nám jen míhají před očima. Někdy se to zase naopak táhne tempem závodního šneka. Občas nám hlavní aktéři lezou na nervy, jindy se do nich zamilujeme. Tak už to v knihách a v životě bývá.
Ale ať už byla letošní kniha jakkoliv dobrá nebo špatná, je čas ji zavřít a od zítra se vrhnout na tu s titulem 2016!
Předtím si však můžeme dovolit ještě malé ohlédnutí.
Shrnutí v bodech:
  • 14. ledna 2015 jsem více méně založila tento blog. Přesně řečeno, z webnode.cz jsem se přesunula sem, vydala první úvodní článek a odstartovala (hvězdnou) kariéru na Bloggeru.
  • Kromě jedné spolupráce, kterou jsem měla už z října 2014, jsem navázala další čtyři. Megaknihy, Host, Vaše literatura, Knižní kukátko. Díky!
  • Publikovala jsem 105 článků.
  • Pod nimi se nachází suma sumárum neuvěřitelných 1324 komentářů!
  • Získala 51 milovaných pravidelných čtenářů. Děkuju vám, lidičkové :)
  • A co je největší gól, na počítadle se ukazuje ohromující číslo 15 321. Plus, mínus.
Zcela jistě se neřadím mezi nejlepší a nejúspěšnější knižní blogery v žádném z výše jmenovaných bodů, přesto jsem spokojená. A za mnohé vděčím vám, čtenářům. Patří vám velké díky.

Knižní shrnutí:

Za rok 2015 jsem přečetla 65 knih. Dobře, přečetla jsem jich 64, pak půlku, než se mi porouchala čtečka, a od té doby ještě další půlky jiné knihy. Omlouvám se, že vám sem nehodím počet stran, ale jelikož průměr pohybuje mezi 1500 - 2000 za jeden měsíc, počítala bych fakt dlouho. Zkuste si to aspoň zprůměrovat.

Pojďme si některé knihy uvést konkrétně:

Nejlepší z nejlepších:

   

Dívka, která se třpytila mě vyděsila a po celou dobu fascinovala, Ostrov lhářů mě překvapil a rozplakal, Silo mi přineslo jedinečný čtenářský zážitek, protože je kvalitní jak po straně dějové, tak i jazykové. Scarlet mě prostě bavila a četla se jako po másle.

Další výjimečné tituly:

       

Cinder, Dcera kostí a dýmu, Syn Londýna, Past, 0.4 Soumrak civilizace, Analfabetka, která uměla počítat, Kukuřičný město, Zúčtování. I tyto knihy na mě zapůsobily a otiskly se mi v srdci.

Plány do roku 2016:

Těch mám samozřejmě víc, ale zmíním se pouze o těch knižních a blogerských. Ráda bych zdolala hranici 60 knih i další rok, objevila další skvělá a nezapomenutelná díla. Také doufám, že nebudu mít žádný důvod přestat s blogováním a že vás za rok touto dobou budu moci opět přivítat nějakým podobným článkem! Ráda bych navázala ještě jednu spolupráci, ale je ve hvězdách.
A také bych se konečně chtěla dokopat k sepsání některého z nápadů na příběh, které už tak dlouho nosím v hlavě.

A nakonec...
Z celého srdce bych vám chtěla popřát to nejlepší do nového roku. Štěstí, zdraví, mnoho sil a úspěchů, hromady a hromady přečtených knih a také spoustu lásky. Ať jsou stránky´dvatisícešestnáctky´ plné šťastných příběhů! 

Uvidíme se (byť asi jen přes obrazovku a skrze moje články) příští rok.
PS.: Nepřežeňte to s oslavováním ;)


You May Also Like

10 komentářů

  1. Super článek. A některé statistky máš moc krásné a závidím ti je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tvoje statistiky jsou ale také moc pěkné :)

      Vymazat
  2. Tyhle roční shrnutí mám ráda - mimochodem moc pěkná čísla, gratuluji - a moc se mi líbí tvé přirovnání roku ke knize :)
    65 knih jsme nepřečetla snad za celý život :D Na Dceru kostí a dýmu se chystám už dlouho, dále mám pak na seznamu i Syna Londýna.
    Já ti přeji, ať máš rok 2016 minimálně stejně úspěšný jako ten minulý a všechny plány se ti splní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk se může ohlédnout za sebe a zjistit, co všechno dokázal. Je to dost motivující. Děkuju :)
      Pak máš skvělý vkus, protože obě knížky jsou úžasné!
      Děkuji. Totéž přeji i já tobě :)

      Vymazat
  3. Krásne prirovnanie knihy a kalendárneho roku :-) Niektoré knihy som čítala a tiež sa mi páčili ako napr. Cinder, Scarlet či Dcéru dymu a kostí :-) S cieľmi do nového roku držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale není to zcela z mé hlavy. Někde jsem viděla takový plakátek :)
      Všechny tři jsou bezvadné :3
      Děkuju :)

      Vymazat
  4. Kukuřičné město mi je doporučováno. Budu se do něj muset pustit!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to držím palce ať těch 60 zase dáš :) Já bych to tenhle rok taky chtěla zvládnout, ale uvidíme :) Jinak opravdu krásná čísla , jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo :D Určitě to dáš :)
      Děkuju, budu se snažit.

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)