Christmas reading list 2015

by - 12/18/2015


Ahoj,
dnes mi oficiálně skončila škola a od zítra už mám zimní prázdniny. Ano, patřím k té šťastnější polovině školou povinné části populace, která už nemusí v pondělí a v úterý vstávat brzo a hnát se do lavic.

Vánoční prázdniny tedy znamenají i relativně dost volného času (stejně je to úžasné, jak se rychlostí blesku blíží Štědrý den a všechno to kolem!), který bych kromě jiného ráda využila ke čtení. Sestavila jsem si svůj čtecí seznam, který v současné době obsahuje 8 knih. To je samozřejmě představa, jaká bude výsledná realita, to není jisté. Mít plán je ale vždycky dobré :)


V současné době mám rozečtenou Železnou zkoušku. Musím se přiznat, že zatím mě moc nebaví, ale to je asi tím, že jsem se do ní ještě neměla možnost pořádně začíst.

 

Jako další tu mám dva díly ze série Kost přání. Knihy jsem si půjčila z knihovny a už nějakou dobu je skladuji doma, takže doufám, že se k nim brzy dostanu.

  

Z knihovny mám vypůjčené i tyto tři knížky - Kdybychom se neviděli, Krouna tří a Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru. Vážně bych tam neměla lézt, protože vždycky odejdu minimálně s jednou knihou a to i přese fakt, že s sebou zrovna nemám kartičku nebo je kartička plná.



Ráda bych se dostala i závěrečnému dílu Čísel s názvem Nekonečnost.



A nesním opomenout ani recenzní ebook od Hostu - Jackaby. Jsem opravdu zvědavá!

Toto je prosím plán. 8 knih. 16 dní prázdnin. Uvidíme, ale bude to každopádně zajímavé.
Jaký je váš letošní reading list?

Jinak, jelikož máme to volno, mohu vám s radostí oznámit, že nvé články budou vycházet zhruba obden, pokud se mi bude vyloženě dařit a bud mít, o čem psát, pak i denně. Plus nějaké video, že by?



So... Let´s read!

You May Also Like

8 komentářů

  1. Jackbaby vypadá vážně dobře.Také bych si chtěla pořídit :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ti už teď prozradit, že o něj bude soutěž v lednu :)

      Vymazat
  2. Plánuješ toho přečíst hodně :) Na mě tu na poličce taky čeká kupa knížek, tak doufám, že jich o Vánocích stihnu přečíst co nejvíc :) Jackaby a Koruna tří vypadají dobře :) Užij si čtení a přeji krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuju, ale nestihnu :D
      I tobě přeju krásné svátky :)

      Vymazat
  3. Tak to ti přeji abys to stihla :) . Já mám naplánováno se pokusit přečíst dvě knížky do vánoc a pak uvidím podle toho co najdu pod stromečkem :D :)

    Na blogu právě probíhá SOUTĚŽ o knížku Selekce a malé překvapení :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/2015/12/vanocni-soutez-selekce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc to nevidím :/
      To máš pravdu, knížky, které najdu pod stromečkem jsem moc nezapočítala :p

      Vymazat
  4. Tie prázdniny závidím, ja ešte idem pondelok a utorok do školy. Pekný zoznam kníh, prajem aby si prečítala čo najviac. Železná skúška sa mi páčila aj Dcéra dymu a kostí, dvojka už trošku menej, ale tiež dobré :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)